قیمت ورق استیل در کابین آسانسور

ورق مورد استفاده در کابین آسانسور یکی از مهمترین و اولین متریال هایی محسوب می‌شود که پیش از ساخت آسانسور باید برای خرید آن برنامه‌ریزی داشته باشید. چرا که زیبایی، دوام و مقاومت آسانسور به ورق مورد استفاده در ساخت آن بستگی دارد. این محصولات در انواع مختلفی به تولید می‌رسند، به عنوان مثال یکی از بهترین مدل از انواع این ورق ها، ورق استیل آسانسوری است که تمام ویژگی‌های عنوان شده را فراهم می‌کند. شرکت ایرانیان با سال ها تجربه در این صنعت در اینجا اطلاعات فنی، انواع و کاربردهای ورق های استیل مورد استفاده در کابین آسانسور را برای شما تعبیه دیده است، تا شما بیشتر با این محصول آشنا شوید.

ورق مورد استفاده در کابین آسانسور

ورق مورد استفاده در کابین آسانسور

مزایای استفاده از ورق استیل در کابین آسانسور

آسانسورهایی که با ورق های استیل ساخته می‌شوند، عمدتا فروش‌ترین و محبوب‌ترین انواع این محصولات را در بازار تشکیل می‌دهند. دلیل این امر دور از ذهن نیست، چرا که ورق استیل برای آسانسور ظاهری جذاب را به وجود می‌آورد و فضای دلنشینی را برای سرنشینان ایجاد می‌کند

یکی از ویژگی‌های دیگر ورق های استیل با توجه به استفاده از استیل زنگ نزن در تولید آن، دوام بالا و مقاومت زیاد آن در برابر فشار و ضربه، مقاومت در برابر تغییر رنگ و زنگ‌زدگی می‌باشد. همین ویژگی های اساسی سبب شده که از ورق استیل مورد به وفور در تولید آسانسور برای ساختمان‌های تجاری و مسکونی استفاده شود. ورق های استیل در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف به تولید می‌رسند و برای هر بخش از آسانسور ضخامت‌های متفاوتی نیز خواهند داشت.

ورق استیل کابین آسانسور به جهت زیبایی، استحکام در برابر ضربه و مقاومت زیاد در برابر بار و فشار در کابین، استفاده می‌شود و دلیل آن نیز این سات که بخش داخلی آسانسور تحت فشار های انسانی و محیطی بیشتری قرار می‌گیرد. کابین آسانسور را می‌توان در سایزها و شکل‌های مختلفی مثل ام دی اف، تمام استیل ساخت. از ورق های استیل برای پوشش درب آسانسور نیز بهره برده می‌شود. چرا که این ورق علاوه بر زیبایی، دوام و مقاومت در برابر هرگونه ضربه و فشار را به شما ارائه می‌کند.

مزایای استفاده از ورق استیل در کابین آسانسور

مزایای استفاده از ورق استیل در کابین آسانسور

انواع ورق استیل در کابین آسانسور

ورق های استیل به خودی خود و با توجه به کاربرد، در طرح‌ها و ضخامت‌های مختلفی ساخته می‌شوند:

 ورق استیل طرحدار

استیل طرحدار یکی از زیباترین ورق‌های مورد استفاده برای ساخت آسانسور به شمار می‌آید، چرا که زیبایی و استحکام را در بهترین کیفیت به شما ارائه می‌کند. این محصول معمولا در اشکال مختلف به صورت برجسته کاری یا طرح‌های سه بعدی ساخته می‌شود و جهت تولید آن طراح باید از ورق گرم و ورق سرد با قیمت مناسب استفاده کند. این دسته از ورق های ساتیل آسانسوری ضخامت کم و سطحی صاف و براق دارد. درخشندگی آن به دلیل صیقلی بودن سطح محصول بوده و رنگ منحصر به فرد استیل طرحدار نظر مشتریان زیادی را در همان نگاه اول به خود جلب می‌کند.

ویژگی‌هایی مانند ضد خش بودن، ضد فرسایش بودن، خاصیت ارتجاعی بالا، خاصیت جوش‌پذیری بالا، سبب شده است که بتوان از این محصول در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. همچنین لازم به ذکر است که استیل طرحدار با گریدهای مختلف و طراح‌های گوناگونی مثل مات، ساده، براق و رنگی (طلایی، مسی، آبی و مشکی) تولید می‌شود که همین موضوع تنوع انها را به شدت افزایش داده و مسیر انتخاب را برای سلیقه های مختلف باز می‌کند.

 ورق استیل براق

این دسته از ورق های استیل با ضخامت ۷ دهم میلی متر ساخته شده، که دلیل آن ایجاد موج در درب می‌باشد، چرا که به دلیل آینه‌ای بودن موج را به وضوح منعکس می‌کند. این استیل زیبایی و جذابیت زیادی داشته، اما با توجه به ساختاری که دارد نسبت به سایر ورق‌ها در برابر خش حساس‌تر است. همین مسئله سبب شده که عموما از این ورق استیل آسانسوری برای آسانسور ساختمان‌های لوکس استفاده شود. تفاوت قیمت ورق استیل براق با ورق استیل مات، به دلیل پرداخت سطحی آن است.

 ورق استیل خش دار

این نوع ورق از ضخامت ۶ دهم میلی متر برخودار بوده و نسبت به سایر ورق‌ها دارای خش‌های متوسطی است که البته زیبایی و جذابیت خاصی را به آسانسور می‌بخشد.

 ورق استیل گندمی

این مدل از  ورق های استیل آسانسوری از ضخامت ۵ دهم میلی متری برخودار می‌باشند و مهم ترین تفاوت این ورق با سایر ورق‌ها، مقاومت بالای آن در برابر خش است. ورق استیل گندمی عمدتا در اماکن اداری، تجاری و مکان‌های پر رفت و آمد کاربرد دارد.

نکات هنگام نصب ورق استیل در کابین آسانسور

اولین نکته این است که ورق استیل آسانسور به دلیل حساسیتی که دارد، باید به صورت حرفه‌ای توسط یک فرد با تجربه و متخصص نصب شود و انجام این کار توسط خود شما ممکن نمی‌باشد. در این بخش اصول فنی و نکات مهمی را برای شما آورده ایم که برای انجام پروژه‌ای تمیز، باید به درستی رعایت شوند.

  • نوع ورق استیل مورد نیاز را از نوع باکیفیت انتخاب کنید
  • سطح مورد نظر را برای استیل کاری آسانسور اندازه‌ گیری کنید
  • خم و برش ورق را با توجه به ابعاد دقیق، انجام دهید
  • زیرسازی ورق را بر اساس نوع و کیفیت ورق انجام دهید
  • توجه داتشه باشید که در مرحله نصب باید دقت بالایی به خرج بدهید، به شکلی که هیچ گونه ضربه و خط و خشی روی ورق ایجاد نشود.
  • همچنین پیچ و مهره یا جوشکاری نباید در محل اتصال قابل مشاهده باشند، چرا که از زیبایی محصول نهایی کم می‌کنند.
  • باید به ورق زیر درب آسانسور و فاصله بین درب‌ها دقت کنید، شما می‌توانید برای کاهش این شکاف و جلوگیری از اصطکاک، ضخامت درب را نیم سانت کم کنید.
نکات هنگام نصب ورق استیل در کابین آسانسور

نکات هنگام نصب ورق استیل در کابین آسانسور

قیمت ورق استیل در کابین آسانسور

هزینه ورق استیل آسانسور با توجه به پارامتر های مختلفی مانند ابعاد کابین، نوع آسانسور و مقدار ورق‌های مصرفی محاسبه می‌شود. بهترین کار این است که شما با محصولات این زمینه آشناییت لازم را پیدا کنید و سپس با توجه به سلیقه و نیاز های خود، بهترین مورد از انواع این محصول را برای خود خریداری کنید.

در صورت وجود سوالات بیشتر در مورد محصولات می‌توانید با شماره ۲ –  ۸۸۸۵۷۵۷۰ – ۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها