توری نرده ای

مقدمه

توری نرده ای جدید و به روز شده فنس یا توری های حصاری به شمار می‌آیند. این دسته از توری ها در کشور های پیشرفته جایگزین خوبی نسبت به مدل های قدیمی تر می‌باشند. این مدل از توری ها بین نصاب های حفاظ و فنس با توجه به نصب آسان آن و نشان دادن زیبایی کار طرفداران بسیار زیادی دارد. صنعت مش و مفتول ایرانیان با سال ها تجربه در این صنعت در اینجا اطلاعات فنی و کاربرد های توری نرده ای را برای شما تعبیه دیده است، تا شما بیشتر با این محصول آشنا شوید.

توری نرده ای

مشخصات فنی توری نرده ای

این  دسته از توری های انواع متنوعی با توجه به ویژگی های ساختاری خود دارند و شما باید با بررسی نیاز های خود و سازه تان بهترین آنها را برای کار خود انتخاب و خریداری کنید. چشمه های توری های نرده ای به دو دسته چشمه های معمولی و امنیتی طبقه بندی می‌شوند. چشمه های معمولی در دو سایز 5 در 10 و 5 در 20 سانیت متر موجود می‌باشند و چشمه های امنیتی در دو سایز 2 در 5 و 2 در 10 سانتی متر به تولید رسیده و به بازار عرضه می‌شوند.

ارتفاع توری های نرده ای عموما 1 تا 3 متر می‌باشند و اگر شما به توری های بلند تری نیاز دارید با به صورت اختصاصی آنها را سفارش دهید. عرض پنل های این توری ها تا 2.5 متر بوده و تولید آنها در ابعاد و ضخامت های متنوع به صورت سفارشی ممکن می‌باشد. مفتول مورد استفاده در ساخت این توری ها عموما از مفتول سیاه اسید شویی شده بوده و ضخامت آنها بین 3.8 تا 5 میلی متر متغییر می‌باشد. همچنین برخی از انواع این محصولات دارای روکش های پنل می‌‌باشند که شما می‌تواند با توجه به نیاز هایتان، این مدل از محصول را خریداری کنید.

ساختار فنس های نرده ای

توری های حصاری پانلی یا فنس نرده ای ساخته شده از یک مش (شبکه پیش جوش فولادی) سبک می‌باشد و برای ثابت نگه داشتن آن از پایه فنس (پروفیل) تشکیل شده اند. انتهای هر پنل به صورت هلالی یا آزاد بوده و بستگی به سفارش و نیاز های مشتری دارد.

کاربرد های توری نرده ای

این محصولات در میان انواع فنس ها و توری های محافظ جزو پر استفاده ترین ها به شمار می‌آیند، در ادامه این بخش برخی از این کاربرد ها را برایتان شرح می‌دهیم. از توری نرده ای در انواع حصار کشی ها از جمله دور باغ و باغچه، دور بیمارستان ها و مراکز درمانی، محوطه های نظامی و پادگان ها، دور استخر و زمین های ورزشی و دور ویلا و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد های توری نرده ای

کاربرد های توری نرده ای

نام های دیگر این توری ها

این محصولات به جز نام توری نرده ای با اسم های دیگری نیز شناخته شده هستند و در بازار به فروش می‌رسند. از نام های دیگر این محصول می‌توانیم به فنس نرده ای، توری حصاری نرده ای و نرده پانلی اشاره کرد. این محصول با توجه به ویژگی ها و مزایای بسیاری که به مشتری ارائه می‌کند محبوبیت خاصی پیدا کرده است. استحکام و مقاومت بالا در کنار ظاهری زیبا با تنوع رنگ باعث شده که در ساخت فنس و حفاظ برای انواع زیادی از محوطه ها مورد استفاده قرار بگیرند.

خرید و قیمت توری نرده ای

برای خرید این محصول شما باید در مرحله اول نیاز های خود را بسنجید تا بتوانید بین انواع مختلف آن با مشخصات فنی متفاوت بهترین محصول را برای خرید خود انتخاب کنید. برای مثال اگر بخواهید حصار کشی یک محوطه نظامی را انجام دهید باید سایز مفتول ها ضخیم تر و ارتفاع این محصول بیشتر باشد. افزایش ضخامت یا طول مفتول یا حتی تفاوت در کیفیت مواد اولیه محصول می‌تواند در قیمت نهایی آنها تاثیرگذار باشد، پس حتمی سعی کنید محصولی با توجه به نیاز های خود سفارش دهید تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید. در صورت وجود سوالات بیشتر در مورد محصولات می‌توانید با شماره ۲ –  ۸۸۸۵۷۵۷۰ – ۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود

سلام،
نوشته شما درباره “توری نرده‌ای” بسیار جالب بود. توری نرده‌ها به دلیل زیبایی، مقاومت، و کاربرد گسترده‌ای که در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. از این‌رو، به نظر من این پست می‌تواند برای افرادی که به دنبال اطلاعات درباره توری نرده‌ای هستند، بسیار مفید واقع شود. همچنین، به نظرم بحث درباره نوع و انواع توری نرده‌ای، روش نصب آن‌ها، و مزایا و معایب استفاده از آن‌ها، می‌تواند باعث جذابیت بیشتر این پست شود. در کل، پست شما به خوبی اطلاعات مفیدی را درباره توری نرده‌ای به خواننده‌ها ارائه می‌دهد و ارزش خواندن دارد.