ایران حصار یا توری حصاری کلاسیک

توری حصاری کلاسیک که با نام توری مش نیز شناخته می‌شود به دو شکل رول یا برگ به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسند. توری مش یا توری جوشی نوعی توری مشبک فلزی می‌باشد که با میلگرد های ساده یا آجدار تولید می‌شوند. توری حصاری کلاسیک در صنعت ساختمان سازی و حصار کشی از اهمیت زیادی برخوردار است. قیمت توری حصاری کلاسیک بسته به پارامتر هایی تغییر می‌کند، شرکت ایرانیان (لینک به صفحه اصلی سایت) با سال ها تجربه در این صنعت در اینجا اطلاعات فنی، مشخصات و قیمت توری حصاری کلاسیک را برای شما تعبیه دیده است، تا شما بیشتر با آن آشنا شوید. به خاطر داشته باشید که ما در  صنعت مش و مفتول ایرانیان این محصول را به نام انحصاری توری ایران حصار به بازار ارائه می‌کنیم.

حصاری جوشی

تولید حصاری جوشی با امنیت بالا با نام تجاری ایران حصار

توری مش با توجه به شکل هندسی و مقاومت شبکه بالایی که دارد، می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به عملیات های ساخت و ساز شود و در نیتجه آن در هزینه، زمان و استفاده میلگرد صرفه جویی می‌شود. برای تولید توری حصاری کلاسیک برخلاف توری های بافتنی مانند توری حصاری، توری مرغی و توری گابیون، میلگرد ها با جوش خوردن به هم متصل می‌شوند. دلیل نامگذاری این محصول با نام توری جوشی (توری ایران حصار در شرکت ما)، نحوه اتصال همین میلگرد ها به صورت طولی و عرضی به یکدیگر می‌باشد.

باید خاطر نشان کرد که به این محصول در خارج از ایران مش مهندسی می‌گویند، چرا که علت اصلی استقبال مهندسان از این محصول، استحکام و تنوع آن می‌باشد. توری مش یا همان توری حصاری کلاسیک یک محصول ویژه به شمار می‌آید و در کل محصولات مهندسی کمی وجود دارند که با آن رقابت می‌کنند و در زمینه های مختلفی همچون صنعت، ساختمان سازی و کشاورزی از آن استفاده می‌شود.

توری حصاری کلاسیک توری حصاری کلاسیک یا توری ایران حصار

توری حصاری کلاسیک توری حصاری کلاسیک یا توری ایران حصار

توری حصاری کلاسیک: مشخصات فنی

مشخصات فنی مش جوشی بر قیمت آن تاثیر زیادی دارد و باید قبل از خرید حتمی مورد توجه قرار بگیرند. این مشخصات شامل مواردی همچون: نوع میلگرد، سایز میلگرد و سایز چشمه های آن می‌باشد.

  • نوع میلگرد: توری مش با استفاده از دو نوع میلگرد ساده و آجدار تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. تفاوت در میلگرد توری مش، سبب تنوع در کاربرد های این مخصول در صنایع مختلف می‌شود، بنابراین انتخاب میلگرد ساده یا آجدار تفاوت های بسیاری در ویژگی ها، خصوصیات و رفتار های مکانیکی آن ایجاد می‌کند.
  • سایز میلگرد: میلگرد ها چه ساده و چه آجدار در سایز های 4، 6، 8، 10، 12 و 14 تولید شده تا با استفاده از آن توری های مش تولید شوند. از این رو بر اساس کاربرد های آن انتخاب نوع و سایز میلگرد عنصر مهمی در کارایی های آن می‌باشد.
  • سایز چشمه: پش از جوش دادن نقطه ای میلگرد ها، فضا های مربعی شکلی در آن به وجود می‌آید که به آن چشمه گفته می‌شود. سایز های متداول برای تولید توری حصاری کلاسیک 10، 15، 20، 25 و 30سانتی متر می‌باشند. برای استفاده از توری مش جوشی به جای آرماتوربندی باید به سایز های میلگرد و چشمه های آن توجه کرد.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد تولید توری حصاری کلاسیک در ابعاد 6*2 می‌باشد که از نظر حمل و نقل زیاد مناسب نمی‌باشد. کارخانه ها به همین دلیل جهت تولید این محصول و برطرف کردن نیاز های مشتریان پس از گرفتن سفارش برای آن دستور ساخت توری را می‌دهند. وزن این محصول نیز به عوامل مختلف مانند فواصل بین میلگرد ها، بافت هندسی، اندازه میلگرد ها و اندازه برگ مش وابسته می‌باشد و می‌توان گفت که شبکه های میلگردی از وزن های مختلفی بین 22 کیلوگرم تا وزن های بالاتر همچون 257 کیاوگرم برخوردار می‌باشند.

حصار تولید شده با نام تجاری ایران حصار

حصار تولید شده با نام تجاری ایران حصار

روش تولید توری مش

توری حصاری کلاسیک می‌توانند از جنس های مختلفی همچون فولاد، پلاستیک، میلگرد، پلی اتیلن، نایلون و PVC ساخته شده باشند. نحوه ساخت آنها نیز به شکل اکسترود شده، بافته شده با مفتول یا فولاد، شبکه ای، فیلتر صفحه ای، جوش داده شده، مشبک و موارد دیگر می‌باشد. به طور کلی مش به دو صورت مش ریز و مش درشت از میلگرد های ساده و اجدار تولید می‌شود، سپس در دو دسته بندی ساده و آجدار، رولی یا برگی در بازار به فروش می‌رسد.

تولید نوع ریز آن بدین صورت انجام می‌شود که ابتدا کلاف های 6.5 تحت کشش قرار گرفته و به قطر 2 تا 4 میلی متر تبدیل می‌شوند. کلاف های 2 تا 4 میلی متر توسط دستگاه های شاخه کن به میلگرد های 1 تا 3 متری تبدیل شده شده و سپس این میلگرد ها به صورت مربعی روی هم قرار می‌گیرند تا به صورت نقطه ای به یکدیگر جوش بخورند. تولید توری حصاری کلاسیک به دو صورت ساده و آجدار به شکل زیر می‌باشد:

  • مش ساده که از کلاف های 6.5 تولید شده است، تحت کشش قرار گرفته تا پوسته آنها بریزد. پس از آن توسط دستگاه های شاخه کن به شاخه های 6 متری و 2 متری طبقه بندی می‌شوند. شاخه های 6 و 2 متری به صورت طولی و عرضی (مربعی) روی هم قرار گرفته تا این شاخه ها نقطه نقطه جوش بخورند.
  • مش آجدار از میلگرد هایی با قطر 8 تا 14 میلی متر تولید می‌شود. میلگرد های آجدار به صور 12 سانتی متر نیز می‌رسند که این میلگرد ها ابتدا توسط دستگاه های شاخه کن به طول 6 و 2 متری تبدیل می‌شوند. این شاخه های 6 و 2 متری به صورت طولی و عرضی روی هم قرار گرفته و مانند حالت ساده به هم جوش می‌خورند تا به بازار عرضه شوند.

کاربرد های توری ایران حصار

توری حصاری کلاسیک با توجه به ضخامت، نوع جوش، اندازه چشمه و جنس دارای کاربرد های متنوعی در صنایع مختلف می‌باشد. این کاربرد ها از موارد کوچک تا بزرگ ساخت و ساز را در برمی‌گیرد. ما در اینجا چند مورد از آنها را برایتان آورده ایم:

  • ساخت پنل
  • جلوگیری از ورود حیوانات
  • نگهداری از سقف کاذب برای ایزولاسیون
  • مصارف مربوط به پتروشیمی
  • زیرساخت ورزشگاه‌ها و فونداسیون کفپوش سالن‌های صنعتی
  • جهت استفاده و ساخت انواع سد، ساخت سوله، باند فرودگاه و ایجاد حصار

مهمترین کاربرد های توری حصاری کلاسیک استفاده آن در فونداسیون به جای آرماتوربندی می‌باشد که متناسب با نقشه فوندانسیون سایز میلگرد و چشمه های آن مشخص می‌شود. توری های مش با توجه به نوع کاربرد آنها در صنایع یا مصارف ساختمانی وسط مهندسان پروژه و متخصصان محسابه و اندازه گیری می‌شوند، سپس بهترین نوع آن برای مصارف مورد نیاز در پروژه با توجه به پارامتر هایی همچون دوام و زیبایی پروژه استفاده می‌شوند.

توری پیش جوش حصاری

توری پیش جوش حصاری

قیمت توری جوشی

قیمت توری حصاری کلاسیک (توری ایران حصار) به سایز میلگرد و چشمه های آن بستگی دارد، بنابراین برای خرید این محصول باید به یکسری نکات توجه ویژه ای داشته باشید. بر این اساس هرچه سایز میلگرد ها بیشتر شده یا چشمه های آن کوچک تر شوند، با افزایش وزن و فلز مصرفی، قیمت توری مش مشبک نیز افزایش می‌یابد.

خرید توری حصاری کلاسیک

خرید انواع این محصولات با توجه به کاربرد های آن صورت می‌گیرد و باید توسط افراد متخصص انتخاب شوند. با در نظر گرفتن نکاتی همچون محل مورد استفاده، نوع و سایز میلگرد ها، سایز چشمه ها و انعطاف پذیری مورد نیاز آن در پروژه خود شما می‌توانید بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید. در صورت وجود سوالات بیشتر در مورد توری حصاری کلاسیک می‌توانید با شماره ۲ –  ۸۸۸۵۷۵۷۰ – ۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها