توری حصاری با روکش پی وی سی

توری حصاری با روکش پی وی سی (pvc) که به زبان انگلیسی  (PVC COATED WIRE FENCE) نامیده می‌شود، در واقع یکی از زیر مجموعه های توری حصاری به شمار می‌آید. این مدل از توری های حصاری با استفاده از یک روکش پوشناده می‌شوند و به همین دلیل دارای تفاوت هایی نسبت به توری حصاری ساده می‌باشند، در واقع این روکش سبب شده که محصول اولیه ویزگی های بیشتری بدست بیاورد. شرکت صنعتی مش و مفتول ایرانیان با سال ها تجربه در این صنعت در اینجا مشخصات فنی، کاربرد ها و مزایا استفاده از توری حصاری با روکش پی وی سی (PVC) را برای شما تعبیه دیده است، تا شما بیشتر با این محصول آشنا شوید.

توری حصاری با روکش پی وی سی

توری حصاری با روکش پی وی سی

مشخصات فنی توری حصاری روکشدار PVC

این محصولات نیز همانند باقی انواع توری های حصاری، در ابعاد مختلف چشمه و ضخامت های متنوع مفتول ساخته می‌شوند و به همین دلیل شما باید بسته به نیاز های خود، بهترین گزینه را در میان انواع توری های حصاری با روکش پی وی سی انتخاب کنید، به همین دلیل در این بخش اطلاعات فنی این محصولات را برای شما آورده ایم.

  • طول رول های پی وی سی متنوع بوده و در سایز های 10 متر، 15 متر و 20 متر می‌باشد.
  • عرض رول های پی وی سی ۱ متر، ۱٫۵ متر، ۱٫80 متر،۲ متر، ۲٫۵ متر، ۳ متر، ۴ متر می‌باشد، هرچند که در صورت نیاز شما می‌توانید به صورت سفارشی، طول و عرض این رول های پی وی سی را تعیین کنید.
  • انواع سایز های چشمه در ساخت این محصولات دیده می‌شود که می‌توان به 2.5 ، 5، 5.5 ،6 ، 6.5 و 7.5 اشاره داشت.
  • روکش های pvc که در توری های حصاری استفاده می‌شوند در سه رنگ سبز، مشکی و کرم به تولید می‌رسند که معمولا رنگ سبز پرطرفدار تر در میان مشتریان می‌باشد.

تولید توری حصاری با روکش پی وی سی (pvc)

در ساخت و تولید توری حصاری با روکش پی وی سی، یک لایه از این جنس روکش بر روی توری های حصاری که از مفتول گالوانیزه گرم ساخته شده اند کشیده می‌شود. این روکش علاوه بر افزایش زیبایی محصول نهایی، مقاومت آن را نیز در برابر شرایط آب و هوایی سخت و رطوبت افزایش می‌دهد تا طول عمر محصول شما افزایش پیدا کند.

تولید توری حصاری با روکش پی وی سی بدین شکل است، که در ابتدا با استفاده از فرایند گالوانیزاسیون، سطح فولاد سیاه را با لایه ای از فلز روی می پوشانند تا مقومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی افزایش پیدا کند. روی موجود بر روی سطح مفتول در طی یکسری از واکنش های شیمایی، لایه ای را ایجاد می‌کند که به دلیل داشتن خاصیت آندی، مانع خورده شدن و زنگ زدن توری حصاری می‌شود. در مرحله آخر یک لایه یک میلی متری از پی وی سی که یک نوع پلاستیک مقاوم در صنعت پتروشیمی به شمار می‌آید، بر روی مفتول گالوانیزه کشیده می‌شود تا محصول نهایی ما یعنی توری حصاری روکشدار PVC تولید شود.

تولید توری حصاری با روکش پی وی سی

تولید توری حصاری با روکش پی وی سی

کاربرد این مدل از توری های حصاری

در این بخش برای آشناییت بیشتر شما با این دسته از محصولات، برخی از کاربرد های توری حصاری با روکش پی وی سی در صنایع مختلف را به صورت یک لیست برای شما آماده کرده ایم:

  • در مرغ داری ها و دامداری ها برای حصارکشی حیوانات و همچنین ساخت قفس
  • برای ساخت حفاظ یا یک حصار و زمین بنید در مکان هایی که زیبایی مدنظر است
  • فضاهایی مانند استادیوم ها و مراکز بازی و پارک ها که زیبایی و ماندگاری طولانی مدت محصول به شدت اهمیت دارد

مزایای استفاده از توری حصاری با روکش PVC چیست؟

دلیل اسفاده روز افزون توری حصاری پی وی سی چیزی نیست جز مزیت های فراوانی که به مشتری ها ارائه می‌دهند، در ادامه این مطلب این مزیت ها را به شما توضیح خواهیم داد.

این دسته از توری های حصاری به دلیل داشتن لایه پی وی سی که بر روی مفتول گالوانیزه گرم کشیده شده است، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین در برابر عواملی همچون خوردگی و زنگ زدگی مقومت بالتری نسبت به توری های حصاری گالوانیزه از خود نشان می‌دهند. این موضوع سبب شده که در موقعیت هایی که نیاز است محصول مورد نظر از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار باشد، توری حصاری با روکش پی وی سی pvc بهترین گزینه مشتریان برای سرمایه گذاری باشد.

همچنین با توجه به موضوع که در کشور ما در بخش های زیادی از ایران شاهد آب و هوای مرطوب و بارندگی فراوان هستیم، به عنوان مثال در نواحی شمال و جنوب کشور که دارای آب و هوای شرجی و مرطوب می‌باشد، در نتیجه استفاده از این مدل توری های حصاری که از روکش پی وی سی pvc برخوردار می‌باشند امری مقرون به صرفه برای جلوگیری از زنگ زدگی و آسیب های محیطی می‌باشد.

همچنین یکی از مهم ترین استفاده ها از فنس روکشدار پی وی سی در مناطقی می‌باشد که شاهد باران های اسیدی در آنها می‌باشیم. استفاده از توری های حصاری با روکش پی وی سی می‌تواند گزینه ای مناسب برای چنین محیط هایی محسوب شود، و نیاز است که محصول شما از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش برخوردار باشد. عمر توری حصاری با روکش pvc حدودا بالای 40 سال می‌باشد و به همین دلیل در دراز مدت خرید آنها مقرون به صرفه خواهد بود.

توری حصاری با روکش پی وی سی به دلیل جنسی که این روکش های دارند، از توری حصاری در برابر مواد یو وی و اشعه های خورشیدی محافظت می‌کنند. همچنین تحت عوامل جوی، این روکش ها پوسیده نمی‌شوند و به همین دلیل می‌توان از این محصولات در حوزچه های آب شور که محل نگهداری ماهی ها می‌باشند نیز استفاده کرد.

مزایای استفاده از توری حصاری با روکش پی وی سی

مزایای استفاده از توری حصاری با روکش پی وی سی

همچنین از استفاده های دیگر این محصولات می‌توان به دامداری ها اشاره کرد، چرا که توری های حصاری با روکش پی وی سی، در صورت آلوده شدن با مواد دفعی حیوانات به راحتی قابل شستشو می‌باشد و کار را برای شما آسان تر خواهند کرد. در صورت وجود سوالات بیشتر در مورد محصولات می‌توانید با شماره ۲ –  ۸۸۸۵۷۵۷۰ – ۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها